AKTUALNO
10. Kup Srebrna Lisica 201713.03.2017

U okviru zvaničnog kalendara takmičenja Ski saveza BiH, od 10.03.2017 do 12.03.2017, Ski klub Bjelašnica je organizovao 10. Kup Srebrna lisica na Bjelašnici.

Kup Srebrna lisica je jako važan za razvoj i promociju alpskog skijana u BiH jer omogućuje mladim skijašima stjecanje takmičarskog iskustva te doprinosi njihovom daljem skijaškom razvoju.

Ove godine je uzelo učešće oko 300 takmičara iz BH koji su se takmičili u disciplinama: ekipni paralel slalom, veleslalom i slalom. Kategorije takmičara su bili dječaci i djevočice u dobi od 8 do 16 godina.

IN2 Sarajevo, kao jedan od sponzora ovo događaja, čestita svim takmičarima, kao i organizatoru, na uspješnoj realizaciji Kupa.

IN2 Sarajevo potpisao ugovor sa ASA osiguranjem24.01.2017

Dana 20.01.2017 IN2 Sarajevo je potpisao ugovor o isporuci i implementaciji novog aplikativnog rješenja- InsuranceSA za ASA osiguranje d.d. Sarajevo.

Ovim ugovorom dogovorena je implementacija potuno novog aplikativnog rješenja za kompletno upravljanje svim poslovnim procesima za navedeno osiguravajuće društvo, uključujući migraciju podataka sa postojećeg sistema kao i aplikacije za upravljanje platama i kadrovima (Inhrm).

InsuranceSA će se bazirati na isključivo Oracle tehnologiji, kako za bazu podataka (Oracle 12g RDBMS), tako i za front-end aplikaciju (Oracle Apex).

Implementacija je planirana u dvije faze, a rok za potpunu realizaciju projekta je 31.12.2017

Završena isporuka i implementacija ISVDV u Federalnom ministarstvu boraca i invalida odbrambeno-oslobodilačkog rata31.05.2015.

Konzorcij kompanija IN2 d.o.o. /IN2 d.o.o. Sarajevo /Comtrade d.o.o./ BBS d.o.o. je

nakon godinu dana, u kojoj je rađena  intenzivna analiza potreba  naručioca te razvoj informacionog sistema u skladu sa inicijalnim i naknadnim razrađenim zahtjevima, u stalnoj koordinaciji sa projektnim timom krajnjeg korisnika Federalnog ministarstva za pitanja boraca i invalida odbrambeno-oslobodilačkog rata, završio  implementaciju „Novog informacionog sistema za pitanja boraca i invalida odbrambeno-oslobodilačkog rata“

Novi infrmacioni sistem ISVDV ima sljedeće funkcionalnosti:

1.       Objedinjava postojeće podatke u centralizovano upravljan informacioni sistem,
2.     Efikasnije izvršavanje svakodnevnih aktivnosti korisnika sistema na tri nivoa: Općinskom (79), kantonalnom (10) i Federalnom (1).
3.       Potpuna kotrola podataka i procesa,
4.       Bilježenje svih promjena podataka o korisnicima prava
5.       Efikasno kreiranje obračuna i naknada
6.       Detaljne analize pomoću odgovarajućih izvještaja
7.       Eliminisanje duplih podataka
8.       Sprečavanja prevara i zloupotreba

Potpisan Ugovor o isporuci ISVDV Federalnom ministarstvu za pitanja boraca i invalida odbrambeno-oslobodilačkog rata26.05.2014.

Konzorcij sastavljen od kompanija IN2 d.o.o. , IN2 d.o.o. Sarajevo, Comtrade d.o.o. i BBS d.o.o. potpisali su Ugovor o isporuci „Novog informacionog sistema za pitanja boraca i invalida odbrambeno-oslobodilačkog rata“  (skraćeno ISVDV)  sa Federalnim ministarstvom rada i socijalne politike/PIU SESER, a krajnji korisnik Novog IS je Federalno ministarstvo za pitanja boraca i invalida odbrambeno-oslobodilačkog rata.

Namjena ISVDV informacionog sistema je praćenje cjelokupnog poslovnog procesa isplata naknada borcima i članovima njihovih porodica, što obuhvata proces zaprimanja zahtjeva, proces obrade zahtjeva, proces revidiranja rješenja, proces kreiranja obračuna i lista za isplate naknada.

ISVDV treba realizirati na način da funkcioniše na tri nivoa: opštinskom, kantonalnom i federalnom. Pored pomenutog sistema treba da sadrži modul za izvještavanje koji će omogućavati široki spektar analiza putem izvještaja oblikovanih od strane krajnjih korisnika.

 

Implementacija INsurance2Lite u ZOVKO Osiguranju d.d.30.04.2014.

Izvršena isporuka i implementacija Insurance2Lite aplikacijskog sistema za Osiguravajuća društva u ZOVKO Osiguranje d.d. Žepče.

Isporučeni su sljedeći aplikativni moduli Insuranc2Lite sistema:

• Opšti modul Šifarnici
• Opšti modul Finansije i Računovodstvo
• Opšti modul Prodaja
• Opšti modul Izvještaji
• Specijalni modul Autoodgovornost
• Specijlni modul Autokasko
• Specijlni modul Imovina
• Specijlni modul Nezgoda

Novi posao IN2 grupe u BiH – softversko rješenje za posredovanje pri zapošljavanju01.03.2014.

 Kompanija IN2 Zagreb članica je konzorcija koji je dobio posao razvoja integrisanog i centralizovanog softverskog rješenja za posredovanje pri zapošljavanju za Federalni zavod za zapošljavanje Bosne i Hercegovine.

 
Na projektu se počelo raditi sredinom januara, a uloga IN2 je razvoj centralizovanog jedinstvenog informacijskog sistema (JIS) namijenjenog zaposlenima Zavoda. Novi će sistem pratiti i podržavati sve ključne poslovne procese u posredovanju, evidentiranju i izvještavanju te osigurava planiranje i praćenje aktivnosti stranaka i savjetnika. Ova moderna centralizovana web aplikacija namijenjena je području cijele Federacije, a omogućiti će i povezivanje sa vanjskim i unutrašnjim sistemima. Na javnom web portalu će se objavljivati slobodna radna mjesta, životopisi zainteresovanih osoba za posao i osnovni statistički podaci.
 
Projekt se bazira na cijeloj paleti Oracle proizvoda uključujući Oracle Exadata servere, razvojnu platformu Oracle Apex, alat za izvještavanje Oracle BI publisher, alat za upravljanje korisničkim identitetima Oracle Identity Management, alat za upravljanje projektima Oracle Primavera i Oracle Enterprise Service Bus za procese integracije. 
 
Ovim poslom IN2 grupa nastavlja niz projekata u području sistema zapošljavanja i tržišta rada u kojem je prisutna u posljednjih petnaest godina. Među njima vrijedi istaknuti saradnju sa Hrvatskim zavodom za zapošljavanje, kojem je IN2 i strategijski strateški IT partner u segmentima razvoja i implementacije novih funkcionalnosti informacijskog sistema te održavanja i podrške svakodnevnoj operativi.
Tradicionalni iftar30.07.2013

I ove godine tokom mjeseca Ramazana IN2 Sarajevo je organizovao tradicionalni iftar za zaposlene i poslovne partnere  u restoranu Kibe, jednom od najljepših restorana u Sarajevu sa neprocjenjivim panoramskim pogledom na grad i izuzetno ukusnim jelima Bosanske kuhinje.

Očaravajući ambijent je upotpunjen zvukom gitare uz najljepše sevdalinke u kojem je druženje proteklo veoma opušteno i ugodno do kasno u noć.


Radujemo se i narednom druženju ovog tipa.
 
 

Team building i tradicionalno druženje ekipe IN2 na Bjelašnici10.02.2013

Kako bi pripremio svoj tim za nove radne zadatke, menadžment IN 2 Sarajevo je organizovao već može se reći
tradicionalno druženje na Bjelašnici koje se sa nestrpljenjem isčekivalo.
Planina je i ovoga puta bila idealan ambijent za druženje naročito na 29. godišnjicu obilježavanja 14.  zimskih olimpijskih igara Sarajevo '84.
I ovoga puta druženje je proteklo vrlo aktivno i u sportskom duhu, jer kako kaže stara poslovica u zdravom tijelu zdrav duh, a uvjereni smo da se skijanjem može istovremeno postići oboje. 
U zdravom i olimpijskom duhu pojedinci su boravak na planini iskoristili za pripreme za naredno 10 Međunarodno Ski Takmičenje Menadžera, na kojem će se ove godine ispred IN 2 ekipe takmičiti Amra Delić i Emir Bajrić.
Našim hrabrim kolegama želimo puno sreće!

Zajedno sa konzorcijskim partnerom Comtrade d.o.o., IN2 d.o.o. uspješno izvršila migraciju informacionog sistema koji se bavi nadzorom kvaliteta, prometa nafte i naftnih derivata u Federaciji Bosne i Hercegovine24.01.2013

U Federalnom ministarstvu trgovine u Mostaru, BiH uspješno je izvršena migracija na novu hardversku infrastrukturu cjelokupnog informacionog sistema koji se bavi nadzorom kvaliteta, prometa nafte i naftnih derivata u Federaciji Bosne i Hercegovine. Migraciju je uradio IN2 d.o.o zajedno sa konzorcijskim partnerom Comtrade d.o.o. Pored ovoga važno je istaknuti da je implementirano jedinstveno rješenje IN2Standby kojim je osigurana visoka raspoloživost, zaštita podataka i oporavak od havarije informacionog sistema. Informacioni sistem nadzora kvaliteta, prometa nafte i naftnih derivata u Federaciji BiH svakodnevno prikuplja podatke sa preko 600 pumpi. Ovom implementacijom dodatno su poboljšane performanse, sigurnost i visoka dostupnost podataka u slučaju kvara na sistemu.

 IN2standby je rješenje za Oracle standby bazu koje osigurava visoku raspoloživost, zaštitu podataka i oporavak od havarije informacijskog sistema. Za razliku od Oracle DataGuard konfiguracije IN2standby ne zahtjeva Enterprise Edition verziju baze. IN2standby uključuje skup postupaka i procedura za kreiranje, održavanje i upravljanje jedne ili više standby baza radi zaštite od havarije i gubitka podataka. IN2standby održava standby baze kao transakcijski konzistentne kopije produkcijske baze. Ako produkcijska baza, iz planiranog ili neplaniranog razloga, postane nedostupna, IN2standby može neku od standby baza promovirati u produkcijsku bazu i time minimizirati vrijeme nedostupnosti baze. IN2standby se može koristiti i za klasičnu arhivu i povrat podataka kao i za cluster tehnologiju čime se omogućava visoka razina zaštite i raspoloživosti podataka.

 

Završena implementacija projekta ADNAOM IS za Ured za veterinarstvo BiH30.10.2012

Veterinary sector in Bosnia and Herzegovina is set of activities and services provided and made by different veterinary organizations. They are organized in pyramidal hierarchy structure that creates specific social and business system with following core activities: 

  • Animal protection from agricultural diseases (O.I.E. list)
  • Animal protection from zoonoses
  • Veterinary public health
  • Veterinary control and monitoring of production, raising, mating, usage and traffic of animals
  • Veterinary control and monitoring of production, processing, treatment, storage and traffic of products of animal origin
  • Animal tagging
  • Procuction, storage and traffic of veterinary medicaments

 
 

Successful implementation of ADNAOM Information System (ADNAOM-IS) brought many advantages and enabled State Veterinary Office (SVO) and all other participants in veterinary activities to perform their activities more efficiently.

Above-mentioned advantages include: 

  • Automatic notification of disease suspicion or outbreak
  • Management and monitoring of declared measures
  • Usage of Geographic Information System (GIS) in process of making of “smart map”, with different animal disease data integrated
  • Integration of data and working processes
  • Faster data search and retrieval
  • Better support for decision making

 
The purpose of this project was to design, develop and implement Animal disease notification and outbreak information management system, which will contribute to enabling of SVO, as well as other key stakeholders, to manage animal disease notification and outbreak in more efficient, proactive, flexible and transparent manner.

 This solution, implemented by IN2 Information Engineering Ltd, contributed to all objectives stated and within existing legal framework. All required advantages, which improve efficiency, effectiveness and transparency of the animal health, prevention of diseases and outbreak management, are incorporated in the solution: 

  • Collection and management of information related disease notification, including lab tests within laboratories, informing Veterinary Office of BiH (if required), OIE, EC and the region
  • Collection and management of information related to management of disease outbreak, including information on outbreak location, isolation of outbreak location, movement control within and out of outbreak location, lab tests within laboratories, regular reporting cycles
  • Collection and management of information related to outbreak control measures, and monitoring of their implementation, continuous reporting
  • Collection and management of information related to diseases within contingency plan, including urgent notifications and reporting mechanisms, movement control and location isolation information, implementation of contingency plan measures and monitoring of their implementation
  • Collection and management of information regarding preventive control measures that are subscribed on a yearly basis by Veterinary Office of BiH, including comprehensive lab results, reports regarding control measures, status analysis of particular locations, etc.

 

Aplikacija INagent2 uspješno puštena u produkciju u još dvije agencije za zastupanje u osiguranju i to RL Assistance i Hypo Zastupnik01.10.2012

 

IN2 Sarajevo pustio u produkciju aplikaciju INagent2 za još dvije agencije za zastupanje u osiguranju.
Ovoga puta su u pitanju RL Assistance članica Raiffeisen Group d.o.o. Sarajevo i Hypo Zastupnik kao član Hypo Alpe Adria grupe sa kojima je IN2 Sarajevo ostvario uspješnu poslovnu saradnju.

Aplikacija osigurava podršku poslovnim procesima posredovanja u osiguranju sa slijedećim funkcionalnostima:

  •     Integriranost osnovnih podataka o klijentu i poslovnih odnosa sa klijentima
  •     Evidencija proizvoda i dokumenata osiguranja
  •     Evidencija šteta po policama
  •     Interni ugovori o provizijama (po osiguravajućoj kući i proizvodu osiguranja)
  •     Interno vođenje provizijskog sistema
  •     Arhiviranje dokumenata osiguranja
  •     Upload dokumentacije vezane za dokument osiguranja ili štetni događaj
  •     Kompletno finansijsko i računovodstveno poslovanje malog i srednjeg poduzeća
  •     Izvještavanje



 

IN2 Sarajevo na konferenciji ICTI2012 - INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE i OSIGURANJA14.06.2012

ICTI – međunarodna konferencija INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE i OSIGURANJA predstavlja okupljanje menadžera i IT stručnjaka u sektoru osiguranja  kao i IT kompanija na kojem sudionici imaju prilike doznati novitete na globalnom tržištu industrije osiguranja i informacijsko komunikacijske tehnologije.

Neke od tema na konferenciji su bile:
·         Informatika u osiguranju
·         Informatika u bankarstvu
·         Informatika u mirovinskom osiguranju
·         Internet i osiguranje
·         Informatika u zdravstvenom osiguranju
·         Komunikacijska tehnologija
·         Informatika u prodaji osiguranja
·         Informatički menadžment u osiguranju

Kao predstavnik IN2 Sarajevo na konferenciji je učestvovala Nahla Hajjir-Mesihović, izvršna direktorica za razvoj koja je imala prezentaciju na temu konsolidovano poslovanje u osiguranju.

Na prezentaciji je predstavljen INsurance 2  sistem - integrirano softversko rješenje koje pruža punu informacijsku podršku osiguravajućim društvima:
·         OLTP  sistem (Transakcioni sistem)
·         OLAP sistem (OBI sistem za podršku poslovnom odlučivanju)

Razlozi multipliciranja INsurance2 sistema:
·         Različitost računovodstvenih standarda u entitetima
·         Različitost u načinu obračuna premije
·         Različito izvještavanje prema agencijama za nadzor

Na osnovu čega se javlja potreba za konsolidacijskim podacima koji su objedinjeni na OBI sistemu u vidu:
·         Izvještaja za Upravu društva
·         Izvještaja planova
·         Izvještaja troškova
 
Insurance2 Lite transakcioni sistem i OBI sistem za podršku poslovnom odlučivanju predstavljaju jedinstven proizvod za konsolidovano poslovanje osiguravajućih društava.

Centralna banka Bosne i Hercegovine - Uspješno završen projekat usluge uspostavljanje stand by baza na DR lokacijama15.05.2012

Uspješno je završen projekat usluge uspostavljanje stand by baza na DR lokacijama Centralna banka Bosne i Hercegovine. IN2 je u uspješno implementirao IN2Standby rješenje za uspostavljanje infrastrukture visoke raspoloživosti data centra CBBIH.

 

Standby baza  osigurava visoku raspoloživost, zaštitu podataka i oporavak od havarije informacijskog sustava. Za razliku od Oracle DataGuard konfiguracije IN2Standby ne zahtjeva Enterprise Edition verziju baze. IN2Standby uključuje skup postupaka i procedura za kreiranje, održavanje i upravljanje jedne ili više standby baze radi zaštite od havarije i gubitka podataka. IN2Standby održava standby baze kao transakcijski konzistentne kopije produkcijske baze. Ako produkcijska baza iz nekog razloga postane nedostupna iz nekog planiranog ili neplaniranog razloga, IN2Standby može neku od standby baze promovirati u produkcijsku bazu i time minimizirati vrijeme nedostupnosti baze. IN2STANDBY se može koristiti i za klasičnu arhivu i povrat podataka, uz Oracle RAC  bazu omogućava visoku razinu zaštite i raspoloživosti podataka.

Pored standardnog postupka aktivacije standby baze u slučaju kvara, IN2Standby uključuje i procedure i postupke uglađenog prelaska na standby bazu. Ova metoda koja se naziva  i „Graceful Switchover ili Switchback“podrazumjeva da su produkcijska baza i standby baza zamjenile uloge odnosno da standby baza postaje nova produkcijska baza a produkcijska baza nova standby baza. Jedinstvena prednost ove metode je da obe baze ostaju kompatibilne kao i druge standby baze koje su dio visokoraspoložive infrastrukture data centra.

 

IN2 je uspješno zadovoljio visoke standarde Centralne banke BiH o sigurnosti, pouzdanosti, upravljivosti i profesionalnosti, te u ugovorenom vremenskom roku implementirao IN2Standby rješenje bez obzira na složenost infrastrukture visoke raspoloživosti banke i zahtijevani broj standby baza na DR lokacijama.

Swiss Osiguranje AD Podgorica - Insurance2Lite zvanično u produkciji27.03.2012

Ovim projektom osim što je lokalizirana verzija Insurance2Lite sistema za tržište Crne Gore, radi se najbrže implementiranom informacionom sistemu u osiguravajućem društvu (u roku od 3 mjeseca).

Implementirana je troslojna-web arhitektura i omogućen je GPRS pristup sa POS lokacija.

Team building01.03.2012

Hajdemo u planine jer tamo nema zime...s tim sloganom ekipa IN2 je odlučila provesti prvomartovski praznik Dana nezavisnosti kako bi uživala u čarima i ljepotama Bjelašnice.
Trodnevno druženje ekipe IN2 na Bjelašnici je proteklo vrlo aktivno, gdje su IN2-ovci pokazali i svoje vještine u skijanju, sankanju, stolnom tenisu i ostalim zanimljivim sadržajima. Nadahnuti nastupom našeg direktora Džemala Zildžića na 9. Međunarodnom Ski Takmičenju Menadžera, pojedini članovi tima IN2 su odlučili napraviti i svoje prve korake (padove) na skijama uz podršku instruktora skijanja. Na kraju našeg boravka na Bjelašnici odlučili smo baciti novčić u petometarski sniježni nasip u nadi da će ovo druženje postati tradicionalno.

Isporučena prostorna baza podataka o spomenicima24.10.2011.

Nakon 4 mjeseca razvoja u maju je u Komisiju za spomenike BiH isporučena aplikacija koja bi u skorijoj budućnosti trebala prerasti u registar nacionalne baštine Bosne i Hercegovine. Aplikacija je zahtjevala kreativnost  Apex team-a - metamodeliranje u Apexu, integracija sa Oracle Text tehnologijom, a u bliskoj budućnosti realizirat će i vrlo uska Apex-GIS integracija.

IN2 Sarajevo bronzani sponzor Oracle day21.10.2011.

Jučer, 20.10.2011. održan je Oracle day na kojem je IN2 d.o.o. Sarajevo bio Bronzani sponzor.
Neke od tema ovog događaja bile su:
•    The latest innovations and success stories in business transformation
•    The latest development in Oracle’s public and private cloud computing solutions
•    New ways of maximizing IT efficiency and driving business value
•    Best practices and case studies on deploying a fully integrated and engineered stack
•    Everything you need to know about fully integrated and open business applications

Izvršene usluge migracije Oracle 9.2.0.4. RAC na Oracle 10g RAC u Centralnoj banci BiH01.08.2011.

IN2 d.o.o. Sarajevo je u saradnji sa matičnom kućom IN2 iz Zagreba, izvršilo usluge migracije baze podataka za potrebe Centralnog ureda Centralne banke BiH u Sarajevu. Projekat je zahtjevao veliku pomoć stručnjaka iz IN2 Zagreb.

Završena implementacija Info. Sis. registra malih I srednjih preduzeća u FBiH za Fed. Min. razvoja, poduzetništva I obrta27.04.2011.

Zajedno sa konzorcijskim partnerom Comtrade d.o.o., IN2 d.o.o. je danas zaključila implementaciju Informacionog sistema registra malih I srednjih preduzeća u FBiH (ISR MSP).
ISR MSP baziran je na Oracle Business Intelligence (OBI) platformi sa optimiziranom ELT (Extract Load Transform) arhitekturom za pristup podacima I End-to-end najmodernijim rješenjem za prikaz I distribuciju podataka.
Cilj Projekta ISR MSP je uvođenje informacionog sistema koji će Vladi Federacije BiH omogućiti potpunu integraciju svih podataka ključnih za monitoring nad MSP sektorom. Također, Informacioni sistem registra malih i srednjih preduzeća ISR MSP treba da omogući preuzimanje podataka u realnom vremenu, kompletnu evidenciju i brzu obradu podataka, te prosljeđivanje informacija do mjesta za analiziranje i donošenje upravljačkih odluka.

Potpisan Ugovor za ADNAOM IS15.04.2011.

IN2 Zagreb (I IN2 Sarajevo kao implementator) su potpisali Ugovor sa Državnim uredom za veterinrstvo za izradu Informacionog sistema ADNAOM (Animal Diseas Notification and Outbreak Management Information System). Projekat je podržan od svjetske banke. Implementacija je planirana do kraja tekuće godine.

INagent2 implementiran i pušten u produkciju u S-premium Sarajevo06.04.2011.

Nakon 2 mjeseca intenzivnog rada, IN2 Sarajevo i IN2 Beograd uspješno su pustili u produkciju aplikaciju INagent2 u S-premium d.o.o. Sarajevo, posredniku u osiguranju. INagent2 čine dva zasebna, ali u potpunosti integrirana modula i namijenjen je firmama koje se bave zastupanjem i posredovanjem u osiguranju.
Nakon preciznog definiranja zahtjeva naručitelja i sveobuhvatne gap analize krenulo se u integraciju modula aplikacije INsurance2 Lite za financije i računovodstvo s INagent2. Ovom je integracijom klijent dobio aplikacijski sustav za podršku ključnim poslovnim procesima kao što su: dokumenti osiguranja, lica osiguranika, provizioniranje, dokumentiranje šteta, izvještavanje, glavna knjiga, knjige ulaznih i izlaznih faktura te praćenje novčanog toka.
Kao razvojna tehnološka osnova izabrana je platforma Oracle Apex, a zbog izostanka naplaćivanja Oracle licenci, naručiteljima s manjim i srednjim obimom poslovanja omogućena je niska nabavna cijena.

Potpisan Ugovor između Federalnog ministarstva, razvoja, poduzetništva i obrta i Konzorcij „HERMES SOFTLAB" d.o.o Sarajevo –„IN2" Informatički Inženjering d.o.o. Sarajevo

Nakon provedenog postupka Javne nabavke, dana 28. 10. 2010. godine, u Mostaru je potpisan Ugovor između Federalnog ministarstva, razvoja, poduzetništva i obrta i Konzorcij „HERMES SOFTLAB” d.o.o Sarajevo –„IN2” Informatički Inženjering d.o.o. Sarajevo, o izradi softvera za Informacijski sistem registra malih i srednjih poduzeća u Federaciji BiH (ISR MSP).

Ovaj informacioni sistem treba pridonijeti poboljšanju stanja ne samo mikro, malih i srednjih poduzeća, već i cjelokupnog gospodarstva, služeći kao ogledni primjerak maksimalnog iskorištenja svih resursa Federacije BiH u domenu MSP sektora.


Predloženo i prihvaćeno rješenje Konzorcija će omogućavati brzu i cjelovitu analizu svih gospodarskih tijekova unutar MSP sektora, a informacije koje će se moći dobiti iz ISR MSPa predstavljat će činjeničnu podlogu za donošenje odluka (zakonodavnih, financijskih, organizacijskih, kadrovskih i sl.) o potrebnim razvojnim planovima prema MSP sektoru.
 

Promjena adrese

Od 1.11.2010 godine, IN2 Sarajevo je promijenilo sjedište i sad se nalazi na adresi Tešanjska 24a, Avaz Twist Tower, 8 sprat.

Radi se o lokaciji koja ima zaista izvanredan pogled na grad i okolinu, a trenutno je najvisočiji objekat u JI Evropi. Više na http://www.avaztwisttower.ba/
 

Pušten u rad informacioni sistem za praćenje prometa naftom i naftnim derivatima u FBiH

Dana 2.09.2010, u  zgradi Vlade Federacije BiH u Mostaru,  u prisustvu oko stotinjak zvanica i to predstavnika Institucija Federacije BiH, Udruženja naftaša BiH kao i novinara, zvanično je pušten u rad informacioni sistem za praćenje prometa naftom i naftnim derivatima u FBiH.

Na osnovu implementirane I faze, uspostavljeno je hardwersko-aplikativno rješenje za dohvat podataka sa sondi iz spremnika goriva preko AMNa (Automatski Mjerać Nivoa) i to direktnom modemskom serijskom vezom.
Također, omogućen je dohvat podataka o dnevnom prometu i to preko XML datoteke, tj. web servisa.

U II fazi, planirano je postepeno priključivanje u IS skoro 650 registrovanih benzinskih pumpi u Federaciji BiH.

Tokom prezentacije demonstrirano je povezivanje sa različitim tipom AMNa u FBiH, a omogućen je uvid u izvještaje sa Oracle Business Intelligence platforme.

Ponosni smo na proizvod INsurance2 lite

"U proteklih 17 godina, IN2 d.o.o. je razvijao softversko rješenje za efikasno upravljanje poslovanjem osiguravajućih društava za veliki dio tržišta ex-Jugoslavije. Na tržištu osiguranja u BiH nisu harmonizovani računovodstveni standardi, metode obračuna premija na entitetskoj razini te izvještavanje prema entitetskim agencijama. Vođeni tom činjenicom, objedinili smo ekonomske i inžinjerske ekspertize te kreirali softversko rješenje koje omogućava podršku zaposlovanje i odlučivanje osiguravajućim društvima.Implementiran na provjerenoj platformi, INsurance2 Lite predstavlja unikatno rješenje za razvoj i upravljanje poslovanja osiguravajućih društava u Bosni i Hercegovini.” direktor IN2 Sarajevo Džemal Zildžić.

Poboljšali smo poslovanje sa INsurance2 lite sistemom

”UNIQA Osiguranje d.d. Sarajevo je kompanija koja je na tržište BiH implementirala provjereni evropski know-how u skladu sa reputacijom Grupe kao jedne od najvećih u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Od početka svog djelovanja, UNIQA Osiguranje, veliku pažnju polaže na korištenje optimalnih i savremenih IT rješenja u cilju poboljšanja raznih segmenata poslovanja. Dokaz tome je i korištenje INsurance2 lite sa Oracle Busniness Inteligence segmentom. Softver koristimo u finansijsko-knjigovodstvenom i premijskom segmentu, za životno i neživotno poslovanje u oba entiteta i Brčko Distriktu. Softverske jedinice rade potpuno neovisno, a svi podaci se konsoliduju na Oracle Business Intelligence platformi. Izvještavanje je prilagođeno entitetskim propisima te dostupno Agencijama za nadzor osiguranja u Federaciji BiH i Republici Srpskoj, kao i Upravi i Nadzornom odboru Društva. Ovakav princip sakupljanja i obrade podataka omogućuje: trenutno izvještavanje generišući preko 150 različitih izvještaja, značajnu uštedu ljudskih resursa te povećanu efikasnost cjelokupnog poslovanja Društva.”, izvršna direktorica UNIQA osiguranja Amela Omerašević

IN2 Management meeting, Sarajevo 13-15.05.201031.05.2010.

Ove godine, organizacija tradicionalnog management meetinga, pripala je IN2 Sarajevu. Održanog od 13 do 15.05.2010 u hotelu Europa, u tradicionalnom radnom dijelu prezentirani su rezultati poslovanja povezanih društava. Ovom prilikom predstavljena je i nova članica grupe: IN2 Makedonija i direktorica društva Biljana Petreska.

U sklopu neobvezujućih aktivnosti, ovom prilikom smo organizovano prisustvovali koncertu Tri Kralja (Slika, Šaban Šaulić, Miroslav Ilić i Halid Bešlić), održanog u prepunoj dvorani Skenderije.